Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Segítség

1. A lufikat felfújva szállítjátok?

​Nem, a lufikat leengedve szállítjuk, hogy ne sérüljenek. A webshopban héliumot is találhattok, amivel könnyen fel lehet fújni a lufikat.

2. Mennyi időt vesz igénybe a szállítás?

Szállítás futárral Magyarország területén: Várható szállítási idő 1-2 munkanap, ha munkanapokon 11:00-ig elküldöd a rendelésed. Igény esetén kérheted a szállítást megbeszélt dátumra is, kérlek ezt a rendelésnél a megjegyzés rovatba írd be.

3. Hogyan kell visszaküldeni a terméket?

Abban az esetben, ha hibás vagy sérült terméket kaptál, mi küldünk érte futárt, a megbeszélt időpontban, a megbeszélt címre, neked csak vissza kell csomagolni a dobozába!

4. Mennyi időbe telik, mire visszakapom a pénzemet?

Amint a termék visszaérkezik hozzánk, leellenőrizzük azt. Amennyiben a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárat. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza. Ebben az esetben meg kell adnod a nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámod, valamint a számlatulajdonos nevét.

5. Van-e lehetőség a visszaküldött termék közvetlen cseréjére?

Igen, ebben az esetben a termék csere úgy fog történni, hogy az előzőleg rendelt terméket a dobozába visszacsomagolva kell a futárnak átadni, amikor viszi a cserét. A terméket a visszaérkezést követően ellenőrizzük, a jóváhagyást követően pedig küldjük a cserét.

6. Hogyan tudom megadni a banki adataimat a pénzvisszatérítéshez, ha utánvéttel fizettem?

Megadhatod az elállási nyilatkozatot, vagy elküldheted emailben az info@trefatrafik.hu címre.

7. Külföldi rendeléseket is elfogadtok?

Igen, elfogadunk külföldi rendeléseket az EU országaiból. Ebben az esetben előre egyeztetett szállítási költséggel és előre utalással tudjuk vállalni a kiszállítást. A szállítási költséget emailben az info@trefatrafik.hu címen tudjuk pontosítani.

8. Mely országokba történik a kiszállítás?

Az Európai Unió országaiba tudunk szállítást vállalni.

9. Szükségem van ügyfél fiókra, ha vásárolni szeretnék?

Nincs szükséged ügyfél fiókra, regisztráció nélkül is vásárolhatsz nálunk.

10. Törölhetem a rendelésemet, ha még nem kézbesítették?

Természetesen igen, kérünk ebben az esetben mindenképp értesíts minket telefonon a + 36304216491-as telefonszámon, vagy emailben az info@trefatrafik.hu címen.

11. Megváltoztathatom még a szállítási címemet egy már visszaigazolt rendelés esetén?

Természetesen igen, kérünk ebben az esetben mindenképp értesíts minket telefonon a + 36304216491-as telefonszámon, vagy emailben az info@trefatrafik.hu címen.

12. Meg tudom változtatni a szállítási címet a rendelés leadása után?

Természetesen igen, kérünk ebben az esetben mindenképp értesíts minket telefonon a + 36304216491-as telefonszámon, vagy emailben az info@trefatrafik.hu címen.

13. Rendelhetek telefonon is?

Amennyiben elakadtál, segítünk telefonon leadni a rendelést, ebben az esetben hívd a + 36304216491-as telefonszámot!

14. Van minimális rendelési érték?

Áruházunkban nincs minimális rendelési érték.

15. Van maximális rendelési érték?

Áruházunkban nincs maximális rendelési érték.

16. Milyen fizetési módokat fogadtok el?

Utánvétes fizetés (Futárnál fizethető akár bankkártyával is)

Bankkártyás fizetés (Barionnal)

Előreutalás (Bankszámlaszám: Forint: 11600006-00000000-96488500)

17. Mikor és hogyan kapom meg a számlámat?

Alapvetően elektronikus számlát küldünk a Számlázz.hu rendszeréből a rendelésnél megadott e-mail címre. Amennyiben szükséged van papír alapon is a számlára, kérlek a rendelésnél megjegyzés rovatban jelezd nekünk.

18. Megkaphatom a rendelésemet a vállalkozásom nevére?

Igen, cégünk számlázhat vállalkozásoknak is. Kérünk, hogy a számlázási adatokat pontosan töltsd ki.

19. Mit tehetek, ha sérült terméket kaptam?

Amennyiben hibás, vagy sérült terméket kaptál, jogod van azt a kézhezvételtől számítva 14 napon belül visszaküldeni, illetve elállni a vásárlástól.  Mindenképpen jelezd felénk telefonon + 36304216491 vagy email formájában az info@trefatrafik.hu címre.  Csere, illetve pénzvisszafizetés lehetőséget biztosítunk. A termék csere annyit jelent, hogy az előzőleg rendelt hibás terméket, a dobozába visszacsomagolva kell a futárnak visszaadni, amikor viszi a cserét. A terméket a visszaérkezést követően ellenőrizzük, a jóváhagyást követően küldjük a cserét, vagy visszatérítjük a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza. Ebben az esetben meg kell adnod a  nemzetközi formátumú (IBAN) bankszámlaszámod, valamint a számlatulajdonos nevét.

20. A szállítási címem eltérhet a számlázási címemtől?

Igen, eltérhet. A pénztárnál kell megadni a rendelés véglegesítésénél.

21. Fizetnem kell a visszaküldésért?

Amennyiben hibás, sérült vagy nem a megrendelt terméket kaptad, a futárt mi küldjük a megbeszélt időpontban a megbeszélt helyre és mi álljuk ennek költségét.

22. Hogyan történik a reklamáció?
Telefonon a + 36304216491-as számon és e-mailben a info@trefatrafik.hu címen egyaránt.

23. Hogyan tudok feliratkozni a hírlevélre?

Weboldalunk alján a hírlevél feliratkozásnál a keresztneved és e-mail címed megadásával.